söndag 1 september 2013

När allt vänder, för att senare gå tillbaka...

Jag känner mig så deppig. Fick upp en liten livsgnista när vi hade semester i en månad, med miljöombyte. Men nu är allt depp tillbaka.
Det är mycket saker som händer nu. Du skall skolas in på "förskola" som är en särskola.
Du har fått flera mediciner och en som skall tas tre gånger dagligen. I veckan börjar vi med tillväxthormon, vi skall ge dig en spruta varje dag.  Vi kommer att få en tid till gastromottagningen och diskutera ev. knapp på magen. Vilket vi inte vill och kommer att kämpa för.
Jag har bestämt mig för att vara men "lyxhustru". Men ändå så finns det där och spökar. "Vad skall jag göra, vad vill jag bli?"
Vad skall jag göra för att bli glad igen, i alla fall få vara glad ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar